Manželský život na dvou kolech

neděle 29. května 2016

První jízda aneb jak to všechno začalo


Nebudu jen batoh! Bez jakékoli předchozí zkušenosti za řídítky jsem se přihlásila do autoškoly, tedy motoškoly přesněji řečeno. Po první hodině teorie, kdy se instruktorovi nepodařilo mi můj záměr rozmluvit, mne čeká první hodina s motorkou. Abych nebyla za ještě větší slepici, mezi těmi "pány motorkáři", pomohl můj manžel a cvičební plocha mimo civilizaci. Mrkněte, jak moje první jízda na motorce dopadla.

Musím přiznat, že to chtělo kuráž nechat si vysvětlit jednotlivé ovládací prvky a pak si poprvé v životě sednout na motorku, která má přes sto koní. V tom videu to vypadá, že jsem arogantní magor, který šikanuje svou ženu. Ve skutečnosti ji samozřejmě miluji a proto se o ni bojím (mám na mysli manželku). Inu, posuďte sami...


Share:

0 komentářů:

Okomentovat